Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Aj toto všetko sa odporúča jesť, ak chcete znížiť svoju váhu rýchlo a hlavne bezpečne

Sni mka obrazovky 2018 07 16 oa18.48.48.jpg
9
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu

Diéty sú fenoménom po celom svete a nejeden človek urobí pre svoju vysnívanú postavu čokoľkek. No častokrát si viac diétami uškodí ako pomôže. Vybrali sme pre vás niekoľko tipov ako znížiť svoju váhu rýchlo a hlavne bezpečne.

#1

Brusnice sú skvelým zdrojom vitamínov a minerálov. Najdôležitejšia je kyselina ursolová, ktorá je skvelá pre rast svalov a spaľovanie tuku. Ursolová kyselina zlepšuje rast svalov a tiež podporuje urýchlenie metabolizmu.

Sni mka obrazovky 2018 07 16 oa18.46.18.jpg

#2

Chia semená majú veľmi vysoký obsah Omega-3 a Omega-6 mastných kyselín, rovnako ako bielkoviny, vlákniny a super-dlhý reťazec sacharidov. Jeden gram čajových semien môže absorbovať 25 ml kvapaliny, čo znamená, že len jeden štipka chia semien môže uspokojiť hlad na dlhšiu dobu.

Sni mka obrazovky 2018 07 16 oa18.46.49.jpg

#3

Avokádo obsahuje L-karnitín, prirodzenú aminokyselinu v rodine B vitamínov. Má tiež silné antioxidačné vlastnosti, ktoré sú prospešné pre zvýšenie metabolizmu. Avokádo je veľmi bohaté na mononenasýtené a olejové mastné kyseliny, ktoré sú známe pre redukciu tuku.

Sni mka obrazovky 2018 07 16 oa18.47.11.jpg

#4

Ďalším príkladom dobrého zdroja nízkych sacharidov je šošovica. Strávi sa veľmi pomaly, čo vás udrží dlho bez pocitu hladu. Je tiež bohatým zdrojom proteínov na báze rastlín a ideálna je aj pre vegetariánov a vegánov.

Sni mka obrazovky 2018 07 16 oa18.47.36.jpg
brightside.me

#5

Brokolica je skvelá na chudnutie, pretože má výnimočne nízky obsah kalórií a vysoký obsah vlákniny. Vlákno pohlcuje vodu a rozširuje sa, čím sa cítite najedený dlhšie a spomaľuje trávenie.

Sni mka obrazovky 2018 07 16 oa18.48.02.jpg
brightside.me

#6

Či už dávate prednosť – lososovi, tuniakovi alebo sardinkám, tak mastné ryby sú mimoriadne vysoké v Omega-3 a majú priamu súvislosť s vývojom zdravších buniek, ktoré sú schopné efektívnejšie spracovávať naše cukry a tuky.

Sni mka obrazovky 2018 07 16 oa18.48.23.jpg

#7

Vajcia majú vysoký obsah bielkovín a viac ako 20 základných vitamínov, minerálov a antioxidantov. Štúdie ukazujú, že jedenie vajec na raňajky udržuje hladiny inzulínu pod kontrolou. Inzulín je hormón, ktorý reguluje metabolizmus tukov v tele.

Sni mka obrazovky 2018 07 16 oa18.48.48.jpg

#8

Štúdie ukazujú, že kofeín v čaji a káve môže zvýšiť váš metabolizmus a tým pomôcť v procese úbytku hmotnosti. Samozrejme, si denný počet káv či čaju treba starostlivo ustriehnuť a nepreháňať to.

Sni mka obrazovky 2018 07 16 oa18.49.16.jpg
brightside.me

Odporúčané články

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor rhDátum 21. júla 2018Zdroj brightside.me, © Najky.sk, iDen Media s.r.o
K téme ,

Odporúčame

Rozumiem

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies