Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Daniel Radcliffe sa počas nakrúcania filmu Horns priotrávil! Čo sa stalo?

Daniel Radcliffe
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Actor Daniel Radcliffe poses for photographers upon arrival at the premiere of the film Horns, in central London, Monday, Oct. 20, 2014. (Photo by Joel Ryan/Invision/AP)

Dvadsaťpäťročný herec vypil vodu, do ktorej niekto zo štábu nalial nemrznúcu zmes.

Britský herec Daniel Radcliffe prezradil, že sa počas nakrúcania snímky Horns (2013) priotrávil. Dvadsaťpäťročný rodák z Londýna sa totiž na pľaci omylom napil vody, do ktorej niekto zo štábu nalial nemrznúcu zmes, o čom však herca nikto neinformoval.

„Nakrúcali sme v Kanade a vonku mrzlo. Z kohútikov tiekla voda, ktorá však nebola pitná. Ja som to ale nevedel, a tak som jej vypil plnú šálku. Myslím, že polovicu z toho tvorila nemrznúca zmes alebo čokoľvek to už bolo,“ uviedol v talkšou Conana O’Briena herec, ktorý dodal, že mu bolo potom tri dni zle.

Odporúčané články

Najčítanejšie za 24 hodín

Autor petraDátum 8. novembra 2014Zdroj SITA, © SITA 2014, SITA/AP

Odporúčame

Rozumiem

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...