Prečo slávne značky strácajú samohlásky? Tu je pravý dôvod

Zdieľať
Znacky.jpg

Písmená A, B a O začali miznúť z log a nápisov najväčších firiem na svete. Dôvod však nie je spojený s vandalizmom. Cieľom tejto konkrétnej kampane je zvýšiť povedomie verejnosti o dôležitosti darcovstva krvi. Organizácia NHS Blood and Transplant a PR agentúra Motor Group začali kampaň „Chýbajúci typ“. Vyzývajú spoločnosti, aby vynechali vo svojom názve písmená, ktoré znamenajú krvnú skupinu.

Cieľom kampane je varovať pred 30 percentným poklesom darovania krvi v posledom desaťročí. Chce tak povzbudiť viac ľudí, aby darovali túto vzácnu tekutinu.

Mc.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=4MpYuaEv4KM

Ľudia darovanie krvi veľmi často podceňujú. Niektorí sa boja, iným je to doslova ľahostajné. A to je chyba. Nikdy nevieme, či aj my v budúcnosti nebudeme potrebovať krv. Do kampane sa už zapojilo viacero svetoznámych značiek. Malo to veľmi pozitívne ohlasy a taktiež aj výsledky.

Micro.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=4MpYuaEv4KM

Značky ako Google, Microsoft, Santander, Tesco, a dokonca aj mestá ako Amsterdam a Toronto odstránili písmená A, B a O z ich loga (názvu). Cieľ, zvýšiť povedomie o dôležitosti darcovstva krvi, sa tak naplnil.

Tesco.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=4MpYuaEv4KM

Iba 10 dní po tom, čo sa spustila kampaň, sa zaregistrovalo rekordných 30 000 nových darcov krvi.

Strasc.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=4MpYuaEv4KM

Každé dve sekundy niekto na svete potrebuje život zachraňujúcu transfúziu krvi. Táto kampaň určite splnila svoj účel a je perfektné, že sa do nej zapojili aj tak veľké spoločnosti. Pozrite si aj ďalšie značky, ktoré sa zúčastnili kampane.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom