Rytmus otvoril finančnú akadémiu: Za pár dní získal 20 000 študentov

Zdieľať
Rytmus 500x300
Rytmus - Patrik Vrbovský

Minulý rok sa Rytmusova finančná akadémia stala najúspešnejšou online kampaňou v histórii Tatra banky. Dokáže Rytmus osloviť viac ako 50 000 študentov?

Finančná akadémia so spevákom Patrikom „Rytmusom“ Vrbovským vyvolala u študentov opäť rekordne veľký záujem. Do súťaže sa zapojilo už viac ako 20 000 študentov, pričom toto číslo neustále rastie. Rytmusova finančná akadémia, ktorá prebieha na stránke www.tatraacademy.sk , má za prvé dní vyše milióna videní.

Podľa webovej stránky www.tatraacademy.sk môžu študenti vyhrať 30 eur, ak správne odpovedia na všetkých 30 Rytmusovych otázok. Každý týždeň Rytmus zverejní 5 nových otázok, my už poznáme znenie prvých desiatich.

Rytmus zverejnil prvé otázky

Rytmusove zlaté tehly

Finančná akadémia prináša hneď dve novinky: mobilnú verziu a chatovanie. Ide tak o prvú finančnú akadémiu, ktorú môžu študenti absolvovať cez chat. Rytmus prostredníctvom chatu nielen zadáva úlohy, ale aj odpovedá na zvedavé otázky svojich fanúšikov. Ak študentov zaujíma, na čom aktuálne Rytmus pracuje, alebo len hľadajú rozptýlenie a chcú vedieť, koľko zlatých tehiel má v trezore, môžu sa tešiť na „rytmusovsky“ originálne odpovede.

Kto sa môže zapojiť do akadémie?

Podľa pravidiel súťaže  sa môže zapojiť každý, avšak nárok na získanie výhry vo výške 30 € majú len študenti od 15 do 25 rokov, ktorí si otvorili Študentský účet po 15. apríli 2014. A samozrejme, úspešne absolvovali finančnú akadémiu. Všetci študenti so Študentským účtom od Tatra banky súťažia o 3x zlatý iPhone, 50x smartfón Samsung Galaxy S4 mini, mikiny, slúchadlá a ďalšie vecné ceny. Ďalšie žrebovanie prebehne už budúci týždeň.

Chcem súťažiť

Najúspešnejšia online kampaň

Rytmus kraľuje nielen slovenskej hudobnej scéne, ale aj sociálnym sieťam. Len na Facebooku sa môže pochváliť viac ako 380 tisícmi fanúšikov. Nikoho preto asi neprekvapí, že minuloročná finančná akadémia s Rytmusom sa stala už za prvé štyri týždne najúspešnejšou online kampaňou v histórii Tatra banky. Mala až 50 000 študentov, pričom 90 % z nich bolo vo veku 15 – 25.

„Našou ambíciou je študentom priblížiť svet financií, naučiť ich, ako spravovať svoj účet, starať sa o peniaze. Patrik Vrbovský má v kampani dôležitú úlohu – prevádza študentov testom, kde sa zoznamujú s finančnými pojmami a vzdelávajú sa zábavnou formou. Prvé čísla nám potvrdili, že sa uberáme správnym smerom,“ vysvetľuje Marína Masárová, hovorkyňa Tatra banky.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom