V Buenos Aires sa uskutočnil skutočne zaujímavý prieskum, ktorý sa zameral na to, či prežúvanie pôsobí na naše okolie zlým dojmom.

Nová reklamná kampaň ukázala, že ľudia, ktorí žujú žuvačku, sú obľúbenejší a celkovo pôsobia lepším dojmom. Prieskum bol postavený na sledovaní jednovajčených dvojčiat, ktoré sedeli vedľa seba a jedno z nich žulo žuvačku, druhé nie.

Tretia osoba ich sledovala a mala rozhodnúť o tom, ktoré z dvojičiek má viac kamarátov, koho častejšie pozývajú na párty…

Horizon33_2014-6-21_11-38-44

Prekvapením bolo, že v drvivej väčšine zvíťazili práve „prežúvavci“, no otázne je, či je celý prieskum dôveryhodný.

Spoločnosť síce uvádza, že takto pozorovala 481 jednovaječných dvojičiek, ale kde toľko dvojčiat zohnala, už neuvádza.