Režisér, scenárista, strihač, zvukár, osvetľovač, dablér, grafik, zlý herec a tvorca videí. Podľa Kovyho toto všetko zahŕňa práca youtubera. Synonymum pre túto profesiu je podľa neho aj tzv. Internetový gašpar.
Chceš sa stať youtuberom ? Samotný Gogo ti povie ako na to!
Youtuber hovorí, že od začiatku jeho kariéry sa zmenila predstava o tom, čo vlastne robí. Pred tromi rokmi reagovali ľudia na túto profesiu tak, že vlastne ani nevedeli, o čo sa jedná a problém im robilo aj vyslovenie slova Youtuber. V súčasnosti je slovo známe až príliš a vraj ich chytá panika z toho, že youtuberi sú všade. Niektorí to dokonca berú ako druh postihnutia. Internetoví gašpari majú ale veľa fanúšičiek, ktoré sú z nich celé bez seba.
Poznáš najznámejších hudobníkov, ktorí sa na youtube živia svojimi akustickými cover verziami známych pesničiek?
Youtuberom sa často stáva, že ich rodičia nie sú úplne stotožnení s ich prácou. To ale nie je Kovyho prípad. Prezradil, že keď boli jeho rodičia odcestovaní, stiahli si do mobilu Snapchat. No a starká si najradšej pozrie cestovné videá svojho vnuka.
Začína sa natáčať dokument o českých YouTuberoch. Pozri si trailer!
Najťažšie to majú podľa Kovyho začínajúci youtuberi, ktorých rodičia nie sú na internete veľmi zorientovaní. Môže to vyzerať napríklad tak, že pri ich natáčaní, si o svojich deťoch myslia, že sa v izbe rozprávajú sami so sebou.
Samotný youtube sa pre niektorých pravidelných prispievateľov stal významným marketingovým nástrojom. Existujú kanály, pre ktoré už nie je dôležité ich posolstvo, ale možnosť zarobiť si. V tejto fáze už neodmietnu skoro žiadnu ponuku a natočia reklamné video o čomkoľvek.
Kovy prezradil aj to, že ho často dokáže naštvať, ak majú neprepracované a nekvalitné videá omnoho viac videní. Väčšinou ide o tie, ktoré neprinášajú žiadne posolstvo, ale skôr demotiváciu pre ostatných tvorcov. Sám youtuber priznal, že je rozpoznateľné, kto strávil nad videom 3 hodiny a kto 30 hodín.
Moma je nadšená z reakcií fanúšikov aj youtuberov! Jej emotívna spoveď priniesla obrovský úspech.
Youtube si začali všímať už aj tradičné média ako print, rozhlas, či televízia. Podľa Kovyho je tu mnoho novinárov, ktorí túto profesiu odsudzujú. Sám sa pri rozhovoroch stretol aj s takými novinármi, ktorí jeho prácu brali seriózne a chceli ju priblížiť starším generáciám.